Regulamin serwisu

 

  1. INFORMACJE OGÓLNE

    Serwis internetowy „www.machine24.pl” w ramach którego podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne mogą dokonać zamówień towaru z naszej oferty prowadzony jest przez firmę:

    AGROMASZ SERWIS sp. zoo. 36-230 Domaradz 774a

    Zarejestrowana:

    SAD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO

    Numer KRS: 0000252725

    Numer NIP: 6861607468

    Numer Regon: 180108249


    Adres korespondencyjny

    AGROMASZ SERWIS sp. z oo.

    36-230 Domaradz 774a

    Kontakt

    tel (+48) 134347164

    fax (+48) 134347410

    E-mail: agromasz@machine24.pl


    Punkty sprzedaży:

    36-230 Domaradz 774a

    Kontakt

    tel (+48) 134347402

    fax (+48) 134347410

  2. WARUNKI WSPÓŁPRACY

    1. Niniejszy serwis internetowy został przygotowany w celu ułatwienia składania zamówień i zaopatrywania się nabywców - podmiotów gospodarczych, w tym firm współpracujących systematycznie z naszą firmą, które z mocy prawa, zobowiązują Firmę AGROMASZ SERWIS sp. z oo. do wystawienia faktury VAT na podstawie obowiązujących przepisów Podatku VAT. Nie dokonujemy sprzedaży poprzez niniejszy serwis konsumentom.

    2. Definicje:

      1. Nabywca: Podmiot gospodarczy wymieniany na Fakturze VAT jako nabywający - kupujący towar usługę za pomocom Faktury VAT, Faktury VAT Marża,

      2. Zamawiający, kupujący: nabywca składający zamówienie,

      3. Sprzedawca: AGROMASZ SERWIS sp. z oo.,

      4. Podmiot gospodarczy: uczestnik działalności gospodarczej typu; spółki osobowe bądź kapitałowe posiadający osobowość prawną, zarejestrowane osoby fizyczne wykonujące działalność gospodarczą, w tym rolnicy prowadzący zakłady rolne zgodnie z wymogami prawa handlowego, przedsiębiorstwa państwowe i instytucje, spółdzielnie, jednostka organizacyjna posiadająca zdolność nabywania praw i zaciągania zobowiązań.

      5. Konsument: W rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego Art. 22 [1] „Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. „

      6. Zamówienie internetowe: to wygenerowane poprzez niniejszą stronę internetową zamówienie

      7. Serwis internetowy: niniejsza strona internetowa ułatwiająca składanie zamówień na towar z oferty w niej wymieniona, ale nie tylko.

      8. Formularz : to zestawienie zamówionych towarów wraz z danymi z tabelki, wypełnionej na stronie internetowej, której celem jest ułatwiająca podanie niezbędnych informacji niezbędnych do sporządzenia dokumentów sprzedaży

    3. W celu dokonania zamówienia i jego realizacji należy wypełnić „formularz” zawierający dane potrzebne do wystawienia Faktury VAT. Błędne lub niekompletne dane zamieszczone na Formularzu zamówień, wymagane przepisami do wystawienia Faktury VAT, spowodują odrzucenie zamówienia bez realizacji.

    4. Nie zawarcie umowy może wystąpić w przypadku, gdyby:

      • sposób zapłaty byłby niezgodny z niniejszym regulaminem

      • wymienione warunki sprzedaży były inne, niezgodne z zawartymi w regulaminie. Nie dopuszcza się innych przyczyn rozwiązania umowy.

  3. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

    Zamówienie internetowe towaru jest traktowane jako internetowe, tylko jeżeli zostanie wygenerowane z niniejszego systemu zamówień. Potwierdzenie zamówienia przez sprzedawcę jest warunkiem koniecznym przyjęcia go do realizacji i może być wykonane: za pośrednictwem niniejszego systemu, telefonicznie, e-mailem, faksem lub listownie.

    Nie zostanie przyjęte do realizacji zamówienie nie potwierdzone w ciągu 48 godzin. Nie potwierdzone zamówienie zostanie automatycznie skasowane. Błędne lub niekompletne dane zamieszczone na Formularzu zamówień, spowodują odrzucenie zamówienia bez realizacji.

    Każde następne zamówienie złożone na odrębnym Formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie.

  4. WARUNKI DOSTAWY i ODBIORU

    1. Odbiór

      Nabywca może dokonać odbioru towaru osobiście lub poprzez wskazanie upoważnionego podmiotu do odbioru z magazynu Sprzedającego wg uzgodnienia

    2. Dostawa

      Termin realizacji zamówienia wynosi 2 do 7 dni od daty jego potwierdzenia. Przesyłka może być wysłana i dostarczona poprzez firmę świadczącą usługi spedycyjne lub transportem firmy AGROMASZ.

      AGROMASZ zastrzega sobie prawo do:

      • odmówienia realizacji zamówienia bez podania przyczyn, powiadamiając o niniejszym fakcie

      • zmiany ceny towaru w przypadku jej zmiany przez producenta. W przypadku zmiany ceny, klient o fakcie tym zostanie poinformowany w czasie potwierdzenia zamówienia.

      Niniejsza oferta towarowa, wraz z warunkami dostawy, dotyczy terytorium Polski.

      Przy dostawie towaru, każdorazowo nabywca w obecności doręczającego ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki w celu dokonania kontroli zgodności ilościowej z dokumentem dostawy i jakościowej; kontroli stanu otrzymania towaru (czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w czasie transportu i dostawy).

      Z chwilą wydania towaru, na Kupującego przechodzi ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia.

  5. WARUNKI PŁATNOŚCI i ZGODNOSCI ZAPŁATY

    Istnieje możliwość zapłaty za towar poprzez:

    1. Zapłatę przy odbiorze. Za dostarczony towar płatność nastąpi przy jego odbiorze do rąk doręczającego.

    2. Przedpłatę w kasie firmy.

    3. Przedpłatę przelewem na konto lub przekazem pocztowym.

    4. W przypadku towarów niestandardowych, trudnozbywalnych na rynku, posiadających indywidualne cechy techniczne, AGROMASZ może zażądać od zamawiającego zaliczkę na poczet przyszłej transakcji. Przy odbiorze w celu potwierdzenia zgodności zakupu, kupujący w obecności doręczającego ma obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki z dokumentem sprzedaży.

  6. REKLAMACJE

    Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest wniesienie reklamacji i zachowanie procedur, w tym:

    1. Załączenie następujących dokumentów:

      • faktura VAT sprzedaży lub jej odpowiednik np. specyfikacja dostawy, dokument WZ i dokument: dostawy, transportu, list przewozowy.

      • protokół odbioru dostawy, zgodności ilości i lub opis stanu opakowania. W przypadku uszkodzeń towaru lub niezgodności dostawy ilościowej z dokumentem dostawy należy sporządzić odpowiedni protokół zawierający opis zauważonych nieprawidłowościzmiany ceny towaru w przypadku jej zmiany przez producenta. W przypadku zmiany ceny, klient o fakcie tym zostanie poinformowany w czasie potwierdzenia zamówienia.

    2. Przesyłkę należy otworzyć przy dostawcy w sposób umożliwiający skontrolowanie stanu opakowania w chwili dostawy oraz:

      • zachować w stanie nienaruszonym wszelkie uszkodzenia wynikłe z transportu i dostawy,

      • zachować taśmy zaklejające i lub taśmy opasające opakowanie w stanie umożliwiającym ocenę ich nienaruszenia lub naruszenia

    3. Sporządzenie komisyjne protokołu odbioru, opisującego niezgodności, musi zawierać miedzy innymi:

      • Datę sporządzenia protokołu , datę dostawy, datę wysyłki

      • odwołanie do dokumentów: sprzedaży, transportu i dostawy

      • dane dostawcy, przewoźnika w tym imiennie osoby dostarczającej

      • skład osobowy komisji imienny

      • zgodność ilości opakowań z dostawą

      • stan opakowań lub uszkodzenia

      • stan taśm i opasek

      • stan ilościowy

      • opis reklamacji i inne istotne dane mające wpływ na procedurę reklamacyjną

      • dane pakowacza – osoby pakującej towar

      • podpisy identyfikujące skład komisji

    4. Niezgodność cech charakterystycznych towaru z ofertą producenta lub wad jakościowych

    5. Niezgodność dotycząca tylko towarów, które zostaną postawione do dyspozycji Sprzedawcy i nie noszą znamion uszkodzeń mechanicznych.

      Procedury reklamacyjne muszą być przeprowadzone zgodnie z wymogami Kodeksu Cywilnego i odpowiednich przepisów prawa, oraz działalności gospodarczej.

    6. Reklamacja ilościowa i jakościowa wynikająca z transportu

      Reklamacja jakości transportu i dostawy należy wnieść protokołem do naszej firmy w celu rozpatrzenia

      Przy odbiorze, każdorazowo nabywca w obecności doręczającego ma obowiązek sprawdzenia:

      • przesyłki i zawartości w celu dokonania kontroli poprawności transportu i dostawy.

      • zgodności ilościowej z dokumentem dostawy.

      W przypadku wystąpienia niezgodności należy sporządzić protokół w obecności dostawcy natychmiast przy odbiorze

      Reklamacje należy złożyć w przeciągu 24 godzin od chwili odbioru towaru. Należy przedstawić wyżej opisane dokumenty wraz z dokumentem wskazującym osobę pakująca, jeżeli taki był załączony.

      Reklamacje należy złożyć w przeciągu 24 godzin od chwili odbioru towaru. Należy przedstawić wyżej opisane dokumenty wraz z dokumentem wskazującym osobę pakująca, jeżeli taki był załączony.

      Reklamacja ilościowa może być uznana pod warunkiem udowodnienia niezgodności sztuk z dokumentem dostawy np. Fakturą VAT sprzedaży.

      Reklamacja jakościowa

      Reklamacja jakościowa towaru - cech charakterystyki wykonania

      Uprzejmie prosimy, w celu skrócenia procedury (drogi reklamacyjnej), do wnoszenia reklamacji jakościowych bezpośrednio do producenta.

      Zawsze, gdy do towarów, producent dołącza gwarancje, należy postępować zgodnie z jego zaleceniami.

      Sposób pokrycia kosztów związanych z przesyłką producent określa w gwarancji.

      W przypadku trudności z realizacją procedury reklamacyjnej prosimy o kontakt z naszą firmą.

      Towar i jego jakość, gwarancje

      Oferta AGROMASZ jest zgodna z ofertą danego producenta. Wszystkie oferowane towary, na które producenci lub importerzy udzielają gwarancji, są w pełni objęte tą gwarancją, na równi z innymi formami sprzedaży. Procedura reklamacyjna, towaru objętego gwarancją jest w każdym przypadku opisana w załączonej Karcie Gwarancyjnej i zawsze należy się do niej stosować. W przypadku trudności ze znalezieniem serwisu gwarancyjnego, należy towar reklamowany wysłać do producenta, pamiętając o opisaniu rodzaju uszkodzenia, w szczególności jest to ważne w przypadku wystąpienia wady ukrytej. W wypadku wystąpienia trudności z naprawą gwarancyjną prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

      nie obejmuje towarów używanych lub uszkodzonych oraz nie dopuszczonych do sprzedaży na rynek Polski.

  7. KOSZTY PRZESYŁKI

    Koszty przesyłki niżej opisane dotyczą terytorium Polski.

    Koszt przesłania towaru pokrywa Nabywca.

    W przypadku standardowej przesyłki, zostaną doliczone do wartości faktury.

    Wysyłki mogą być realizowane są jako za pobraniem poprzez firmę spedycyjną DPD.

  8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH i POLITYKA PRYWATNOŚCI

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż:

    1. administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest AGROMASZ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Domaradzu, Domaradz 774a, 36-230 Domaradz, nr tel: 134347411, adres e-mail: biuro@agromasz.auto.pl

    2. Dane osobowe użytkowników serwisu zebrane w związku ze złożeniem zamówienia przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy na podstawie art. 6 ust 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, a także w celu dochodzenia roszczeń, prowadzenia analiz i statystyk, archiwizacji, udzielania odpowiedzi na ewentualne zapytania ze strony użytkowników, zaś dane użytkowników niedokonujących zamówień przetwarzane będą na podstawie zgody tej osoby na przetwarzanie jej danych osobowych głównie w celach marketingowych,

    3. odbiorcą danych osobowych użytkowników serwisu będą pracownicy AGROMASZ Sp. z o.o. oraz w ramach powierzenia - inne podmioty współpracujące w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia i realizacji uprawnień i zobowiązań wynikających z zawartej umowy,

    4. Dane osobowe użytkowników serwisu nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej,

    5. Dane osobowe użytkowników serwisu będą przechowywane przez okres realizacji zamówienia oraz wymaganego przepisami prawa okresu archiwizacji,

    6. Użytkownicy serwisu posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo cofnięcia udzielenia wyrażonej zgody, jeżeli podstawą przetwarzania danych jest wyrażona zgoda,

    7. Użytkownicy serwisu mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

    8. Podanie danych osobowych przez użytkownika serwisu dokonującego zamówień jest warunkiem zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

    9. Serwis internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, za wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe (txt.) wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (najczęściej na twardym dysku). Są źródłem informacji o użytkowniku danej strony WWW i historii jego łączności ze stroną. Dzięki nim właściciel serwera, który wysłał cookies, może poznać adres IP użytkownika, a także na przykład sprawdzić, jakie strony przeglądał on przed wejściem na jego witrynę. Ponadto właściciel serwera może sprawdzić, jakiej przeglądarki używa użytkownik i czy nie nastąpiły informacje o błędach podczas wyświetlania strony. Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, a jedynie z komputerem połączonym z internetem, na którym cookies zostało zapisane (służy do tego adres IP).

    10. Pliki cookies służą gromadzeniu informacji związanych z korzystaniem z serwisu i zapewnieniu użytkownikowi wygody podczas przeglądania serwisu. Dane zebrane przez pliki cookies wykorzystywane są do automatycznego rozpoznawania konkretnego użytkownika przez serwer, który może dzięki temu wygenerować przeznaczoną dla niego stronę. Umożliwia to na przykład dostosowanie serwisów i stron WWW, obsługi logowania, niektórych formularzy kontaktowych. Używa się ich również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika. To pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej i pozwala ulepszać jej strukturę i zawartość.

    11. Użytkownik serwisu ma możliwość wyrażenia zgody lub odmowy wyrażenia zgody na używanie plików cookies. Ustawienia tych plików można także zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień przeglądarki.

  9. WŁAŚCIWOŚCI SĄDU

    Ewentualne spory wynikłe z niniejszego regulaminu, niemożliwe do rozstrzygnięcia w sposób polubowny, Strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego rzeczowo sądu powszechnego w Krośnie